Realizacja zwycięskiego projektu Gameroom
Czy uczniowie mogą mieć realny wpływ na to, co dzieje się w szkole? Szkolny Budżet Obywatelski udowadnia, że tak. Projekt „Game room”, drogą głosowania wybrany jako najciekawszy, wymagał od nas zaplanowania działań, sporządzenia listy materiałów i sprzętów niezbędnych do realizacji zadania, określenia kosztów, które zostały sfinansowane z budżetu szkoły. Prawdziwe wyzwanie. Aby obok biblioteki mógł powstać wypoczynkowy kącik, kupiliśmy różne gry planszowe, karciane, piłkarzyki, wygodne siedziska i pufy. Wykorzystaliśmy meble (regał, stolik i krzesełka), które tylko czekały na odkurzenie. Teraz wszyscy możemy zrelaksować się podczas przerw.
Mamy nadzieję, że realizacja projektu na tym się nie skończy. Każdy może mieć w nim swój udział. Jeśli posiadacie gry planszowe, które być może już Wam się znudziły i chcielibyście przekazać szkole, weźcie je pod pachę i przynieście do biblioteki. Już my znajdziemy dla nich odpowiednie miejsce.
Grupa projektowa z klasy VIII a
(Marcel Feret, Miłosz Jocher, Konrad Królikowski, Anna Mikrut, Joanna Podróżna, Łukasz Sułek)